Inlägg: 1851472
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Vi vinner i morgon inför fullsatta läktare ! Torskarna måste ju ta slut någon gång och i morgon är det läge för en solklar vinst // 👊👊👊
+ 7
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
pjåtor: Efter regnet kommer solen.
Och därefter mer regn. 😅😂
Men allvarligt. Den här säsongen följer verkligen mallen för hur det ofta ser ut för bottenlag. Sporadiska segrar här och där men dessvärre är förlust-streaksen långa. Hade vi egentligen varit ett bra lag hade den här trenden brutits för länge sedan.
Och därefter mer regn. 😅😂
Men allvarligt. Den här säsongen följer verkligen mallen för hur det ofta ser ut för bottenlag. Sporadiska segrar här och där men dessvärre är förlust-streaksen långa. Hade vi egentligen varit ett bra lag hade den här trenden brutits för länge sedan.