Inlägg: 1851774
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: om jag frågar varför han har valt som han gjort är väl inte det någon kritik utan en undran om varför han gjorde sitt val OM jag sedan argumenterar emot så kan du få kalla det kritik om du vill.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Det är att vädra sin personliga åsikt.
- Lite av tanken med den här sajten 😉😂
- Lite av tanken med den här sajten 😉😂
+ 2
Vad är det isf?
Beröm för ett bra val, eller vadå?