Inlägg: 1851778
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: om jag frågar varför han har valt som han gjort är väl inte det någon kritik utan en undran om varför han gjorde sitt val OM jag sedan argumenterar emot så kan du få kalla det kritik om du vill.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forzzen: Ok. Så när Sjödda väljer Felix i kassen och alla Felixkritiker undrar varför och gnäller över valet, så är det ingen kritik mot Sjödda utan bara en stilla och neutral undran utan nån som helst underförstådd kritik?
Tror du ens själv på den argumenteringen?
Tror du ens själv på den argumenteringen?