Inlägg: 1853267
Sv: A proposito de nada
bradberry: Får vi snart tillbaka Paille, Granström, Boqvist och Bertilsson så kan det kanske lyfta laget en smula
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Paille tror jag inte vi ska hoppas på. Ser det som en bonus om han kommer tillbaka öht.
Vi alla vet hur Brynäs drar ner på skador i media. När Sjödda då säger att han inte mår bra än, ja då ser jag det som ett illavarslande tecken.
Grymt, grymt, grymt skön seger!!
I dehär läget får det se ut lite hur det vill sålänge vi bärgar 3p, å dom här 3 var dom viktigaste den här säsongen. Nu väntar ytterligare en sån mot våra ?favorit motståndare? ÖHK.
3p där och det ljusnar i horisonten som jag skrev i tidigare inlägg :-)
Vi alla vet hur Brynäs drar ner på skador i media. När Sjödda då säger att han inte mår bra än, ja då ser jag det som ett illavarslande tecken.
Grymt, grymt, grymt skön seger!!
I dehär läget får det se ut lite hur det vill sålänge vi bärgar 3p, å dom här 3 var dom viktigaste den här säsongen. Nu väntar ytterligare en sån mot våra ?favorit motståndare? ÖHK.
3p där och det ljusnar i horisonten som jag skrev i tidigare inlägg :-)
+ 3
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: vi är på rätt väg helt klart ! Svårt att spela sådana här måstematcher . Härligt Brynäs 👊👊❤
+ 1