Inlägg: 1853271
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry: Underbart! 7p på senaste 3 matcherna!
5 bästa ikväll:
Rautio - fruktansvärt bra.
Palushaj - syns att han är våran spetsigaste spets.
Ikonen - säsongens bästa spelare över lag.
Ersson - Hans hårda defensiv var helt avgörande ikväll.
Clark - Tycker att han sliter på trots att han har ett fipplande yrväder bredvid sig.
Nu håller vi tummarna att alla skador läks och att vi får ett komplett lag. Jag släpar med farsgubben från mörkaste Småland nästa vecka för att se BIF mot Växjö. Då ska det bli spännande att få se Miller.
5 bästa ikväll:
Rautio - fruktansvärt bra.
Palushaj - syns att han är våran spetsigaste spets.
Ikonen - säsongens bästa spelare över lag.
Ersson - Hans hårda defensiv var helt avgörande ikväll.
Clark - Tycker att han sliter på trots att han har ett fipplande yrväder bredvid sig.
Nu håller vi tummarna att alla skador läks och att vi får ett komplett lag. Jag släpar med farsgubben från mörkaste Småland nästa vecka för att se BIF mot Växjö. Då ska det bli spännande att få se Miller.
+ 7