Inlägg: 1859149
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Känning = skada. Som flera oberoende skribenter tidigare skrivit här på forumet så tål Rautio inte för hög belastning (alltså stå alltför frekvent)
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{2064}: Det var ju bara andra matchen efter uppehållet...
Men det bevisar ju bara att vi behöver en förstemålis som inte är gjord av glas, både kroppsligt och psykiskt.
Men det bevisar ju bara att vi behöver en förstemålis som inte är gjord av glas, både kroppsligt och psykiskt.