Inlägg: 1859214
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: Tack för tipset 😊
Har kollat matchen jag också. Avslutningen ger fortfarande rysningar i kroppen. 6-5 målet framkallar nästan glädjetårar fortfarande. Magic Bisset och laget levererade.
Ja, Per Lövström var den andre backen i femman.
Har kollat matchen jag också. Avslutningen ger fortfarande rysningar i kroppen. 6-5 målet framkallar nästan glädjetårar fortfarande. Magic Bisset och laget levererade.
Ja, Per Lövström var den andre backen i femman.
+ 5
Men så var den borta.
Men igår hittade jag hela matchen😀
Den matchen ger fortfarande en skön känsla i hela kroppen..
Herregud vilken kedja. Bisset Larsson Molin och Djoos på backen👏👏
God Jul på Er🎅🏽🎅🏽 Brynäsvänner