Inlägg: 1859224
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vuollerim: Ja jag har nästan kommit igenom match 5 också.
Räddningen på friläget som Honken gör.
Den räddningen finns inte.
Och Molin.. Ja när kommer en sådan spelare till Brynäs igen?
Jag var på en försäsongsmatch i Lysekil. Molin var skadad, så han kom gående 3 rader framför oss. Då blev man starstruck😀. Ungarna sprang fram och fick autograf. Jag vågade inte😀
Då var jag dryga 40😀😀
Räddningen på friläget som Honken gör.
Den räddningen finns inte.
Och Molin.. Ja när kommer en sådan spelare till Brynäs igen?
Jag var på en försäsongsmatch i Lysekil. Molin var skadad, så han kom gående 3 rader framför oss. Då blev man starstruck😀. Ungarna sprang fram och fick autograf. Jag vågade inte😀
Då var jag dryga 40😀😀
+ 9
Har kollat matchen jag också. Avslutningen ger fortfarande rysningar i kroppen. 6-5 målet framkallar nästan glädjetårar fortfarande. Magic Bisset och laget levererade.
Ja, Per Lövström var den andre backen i femman.