Inlägg: 1859282
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Tror inte Johan Larsson kommer spela i Brynäs IF igen. Blir NHL några år sen KHL sen säkerligen Frölunda eller typ Djurgården. Den gubben har nog inga sånna känslor för oss.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Trevligt att vara inne på biljettsidan till morgondagens match. Bara ströplatser kvar på vanliga sittplats och i skybaren är det likadant förutom en sektion med kanske 50-60 biljetter kvar.
Vi går mot fullsatt!
Vi går mot fullsatt!
+ 4
Fast tänk vad fräckt det hade varit med Scott OCH Larsson som centrar nästa säsong. Sen till nästa ändå kommer Rödin hem 😉