Inlägg: 1859877
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Blir så jävla less. Om man nu åker på en diving borde ju inte motspelaren åka ut???
+ 3
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: att tappa 1-4 till 4-4, så sjukt, obeskrivligt jävla underkänt. Detta mot självaste Karlskrona.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Håller med helt. Då skulle man kunna säga att varje närkamp är roughing då.