Inlägg: 1859886
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: att tappa 1-4 till 4-4, så sjukt, obeskrivligt jävla underkänt. Detta mot självaste Karlskrona.
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Att tappa 4-1 mot Karlskrona är aldrig ok. Torskar vi detta ska huvuden rulla. Det är ledarnas förbannade plikt att se till att vi vinner matcher av den här karaktären.
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Att få mål på varje skott kändes lite för bra för att vara sant... Tappa 1-4 är så uselt mot KHK.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Qvarre: Riktigt dåligt av Brynäs. Trist när man i princip inkasserat tre pinnar.