Inlägg: 1860951
Sv: A proposito de nada
{8399}: tycker OS hockeyn känns relativt ointressant nu när de bästa inte är med.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Men att ha uppehåll för träningsturneringarna men inte för OS känns sisådär. Visst kunde OS varit hetare men jag tror att det blir en kanonturnering.
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Blir lite VM-turnering över det hela. Men det försvarar inte SHLs felaktiga beslut att köra under OS. Pamp-Lindgren hade väl iskallt räknat med att NHL skulle släppa spelare och nu är arenor bokade, biljetter släppta osv. så det är försent att ändra.