Inlägg: 1860963
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Men att ha uppehåll för träningsturneringarna men inte för OS känns sisådär. Visst kunde OS varit hetare men jag tror att det blir en kanonturnering.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: men skulle det inte vara uppehåll under Kalle Anka turneringarna så skulle flertalet tacka nej. Ett OS är en helt annan sak. Men visst ska det vara uppehåll. Absolut!