Inlägg: 1865150
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Davey85: Wikegård är dum i huvudet helt enkelt, alltså han är rejält korkad. Och den sämsta experten. Han får väl jobba vidare för att många tittare gillar hans stil, men det han säger är ofta riktigt korkat.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Davey85: Tog man upp de sekvenserna som visas i klippet?
De kommer ju från Cmore. Det vore ju bra att ta ett helhetsgrepp på alla spelare.
Sen var det skönt med en seger igen efter en förlust. Visar att man är stark som grupp, när man tar sig samman med en gång.
De kommer ju från Cmore. Det vore ju bra att ta ett helhetsgrepp på alla spelare.
Sen var det skönt med en seger igen efter en förlust. Visar att man är stark som grupp, när man tar sig samman med en gång.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Davey85: Satt häromdagen och tittade på BIF´s semifinalserie mot FHC i våras och man slås direkt av Wikegårds kommenterande. Man kan sammanfatta det hela med "Brynäs har tur och Frölunda har otur" - återigen en patetisk insats av Wikegård. Tycker även att diskussionen kring Clark är tramsig - tycker det finns betydligt viktigare saker att diskutera än om Clark förstärker en situation eller ej. När han spelar på detta vis samtidigt som han vräker in mål så retar det gallfeber både på våra motståndare OCH lallaren Wikegård - perfekt!
+ 4
Dessutom är Wikegårds ordval och överdrivna suckande patetiskt, "Clark visar ingen ånger", han får det att låta som att Clark är självaste Lasermannen eller liknande.
Clark förstärkte, åkte dit, tog sitt straff. Älskar att han inte slickar uppåt för Cmore/media.