Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1865165
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Davey85: Wikegård är dum i huvudet helt enkelt, alltså han är rejält korkad. Och den sämsta experten. Han får väl jobba vidare för att många tittare gillar hans stil, men det han säger är ofta riktigt korkat.
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Rodrigo: Förra veckan sade Wikegård " att det är helt rätt att fuska om man inte åker dit" ? Björn Oldeén stirrade på honom ....jag tycker det är dags att han tiger i Cmore och inte hoppa på enskilda spelare