Inlägg: 1867666
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jaken: minnet är kort ser jag. MS var mer ?handlingsförlamad? än Bengtzen.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Inkazar: Sitter på jobbet och missade tack och lov kvällens match... Den enda frågan jag har är varför i helvete Fernström stod i kassen?! Stod han från start?
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Inkazar: spyr..ett tag va topp 6 i sikte idag. Nu är det kört. Fyfan så dåligt.