Inlägg: 1867893
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Inkazar: Oroar mig mest för att få bostad igen jag i Gävle efter 10 års frånvaro :) Ja Palushaj vill jag ha kvar och Clark om det går och ett par 5-6 till bra, Davidsson, Andersén, Scott hehe
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Inkazar: Ja, det är förståeligt. Man hoppas ju att Gunderson stannar i Brynäs tills han slutar spela hockey. Tror att han har minst 4-5 bra år framför sig. Hans spelartyp klarar sig rätt bra även i hög ålder. Förlitar sig inte så mycket på fart utan mer på skicklighet och spelförståelse.
+ 1
{qlejon}: man kan oroa sig för det. Men utgå från dom som har kontrakt och sedan krydda. Hoppas på förlängning av Palushaj iaf. Clark blir inte kvar tror jag.