Inlägg: 1882252
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Tycker domarna gjort det bra hittills. De släpper lite på båda håll. Inget att tjafsa om än. Vi krigar bra och är med i matchen trots att vi inte tar till vara på PP.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Hur kan Morgan J få vara en av domarna
nästan varje match vi spelar i Småland?
Det visar hur oseriös ledningen av SHL är.
Vet inte hur det är inom fotbollen? Om det
är lokala domare även där?
Har inte Morgan körkort?
Eller har han en risig bil som inte
håller för resor mer än inom
Småland?
nästan varje match vi spelar i Småland?
Det visar hur oseriös ledningen av SHL är.
Vet inte hur det är inom fotbollen? Om det
är lokala domare även där?
Har inte Morgan körkort?
Eller har han en risig bil som inte
håller för resor mer än inom
Småland?
+ 5