Inlägg: 1885645
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{4783}: Åker Brynäs ut, så håller man självfallet på laget som möter Växjö. De förtjänar absolut inget SM-guld. Samtidigt som de borde sätta Cmore på pottan, de som aldrig pratar om förutsättningar.
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
blackredberry: självklart ska man heja på växjö, vi spelar ju bäst hockey. Du vill väl inte att Djurgården ska vinna?
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
blackredberry: . "De förtjänar absolut inget SM-guld."
Tssssss... ett lag som vinner serien med 20 p före närmaste jag? Hatet har tydligen förvrängt ditt tankesätt helt. Därmed ingen självklarhet att de till slut tar guldet. Som nån annan skrev, de kan få bekymmer redan i semin tror jag också.
Tssssss... ett lag som vinner serien med 20 p före närmaste jag? Hatet har tydligen förvrängt ditt tankesätt helt. Därmed ingen självklarhet att de till slut tar guldet. Som nån annan skrev, de kan få bekymmer redan i semin tror jag också.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
blackredberry: särskilt komiskt med tanke på att majoriteten av deras betalande tittsre troligen håller på dom lite mer klassiska lagen i shl.
+ 1