Inlägg: 1885660
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
blackredberry: självklart ska man heja på växjö, vi spelar ju bäst hockey. Du vill väl inte att Djurgården ska vinna?
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Judas11: Vinner inte Brynäs så skiter jag fullständigt i vem som vinner. Hatar en del lag mer än andra men bryr mig inte tillräckligt om vi åkt ut för att heja på nåt annat lag. Sånt existerar inte för mig. Det är Brynäs eller inget.
Att Växjöfans tänker som du, att man ska heja på andra lag, är inte så förvånande. Era hjärtan för er klubb är lika fejk som er officiella spelarbudget...
Att Växjöfans tänker som du, att man ska heja på andra lag, är inte så förvånande. Era hjärtan för er klubb är lika fejk som er officiella spelarbudget...
+ 2