Inlägg: 1887461
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Vi behöver inte spelare som Molin, han är en spelare för 3e eller 4e kedjan, och där har vi redan ett överflöd av spelare.
Hoppas vi kan forma de två första offensiva linorna med dessa sex spelare, någorlunda såhär:
Clark, Palushaj, Danielsson, Scott, Boqvist och Rödin men det kostar nog för mycket.
Hoppas vi kan forma de två första offensiva linorna med dessa sex spelare, någorlunda såhär:
Clark, Palushaj, Danielsson, Scott, Boqvist och Rödin men det kostar nog för mycket.
Enligt vad jag hört så har ont BIF kontaktat vare sig Kinnvall eller Molin.