Inlägg: 1887464
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Kent747Socker:
Ja, du ställer ju frågan själv... hur realistiska är dina namn givet kontraktsläge, budget mm.
Det är då namn som Molin dyker upp.
Sen förstår jag att Malmö drar mer än Brynäs. De var i semi förra året. I semi igen. På väg framåt-känslan uppenbar.
Brynäs? Not so much.
Ja, du ställer ju frågan själv... hur realistiska är dina namn givet kontraktsläge, budget mm.
Det är då namn som Molin dyker upp.
Sen förstår jag att Malmö drar mer än Brynäs. De var i semi förra året. I semi igen. På väg framåt-känslan uppenbar.
Brynäs? Not so much.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Kent747Socker: Självklart hade Molin kunnat vara topp6 bland forwards. Hade gärna plockat in Molin och Rensfeldt inför den här säsongen, sen E.Larsson och Wännström på sikt. Det är inte ofta vi har så många egna produkter av hög kvalité samtidigt och det är riktigt tråkigt att se att dom tillhöra andra lag.
Sen att vi skulle ha råd med 5st, med SHL mått högavlönade stjärnor är jag tveksam till. Mer realistiskt att plocka bort 3st.
Sen att vi skulle ha råd med 5st, med SHL mått högavlönade stjärnor är jag tveksam till. Mer realistiskt att plocka bort 3st.
+ 2
Hoppas vi kan forma de två första offensiva linorna med dessa sex spelare, någorlunda såhär:
Clark, Palushaj, Danielsson, Scott, Boqvist och Rödin men det kostar nog för mycket.