Inlägg: 1891893
Svarskommentarer
Sv: Inför shl 18/19
{2064}: var glad att plastsjö ens spelar i SHL, annars hade SHL enbart bestått av skitlag. Växköp är det enda laget denna säsong som håller bra kvalité. Önskar att alla lag höll denna kvalité, då hade SHL varit en riktigt bra liga.
Detta årets Växköp, guld årens SAIK, Frölunda för 2 säsonger sedan....osv. Vilken liga det hade varit, bäst efter NHL
Detta årets Växköp, guld årens SAIK, Frölunda för 2 säsonger sedan....osv. Vilken liga det hade varit, bäst efter NHL
Han lär inte återvända till Löven i vilket fall.