Inlägg: 1891902
Svarskommentarer
Sv: Inför shl 18/19
Judas11: SG83 har en mer anrik historia än Växjö, så lugna ner dig ett par hekto. Du kan med fördel plocka fram HV halsduken och somna om.
+ 7
Sv: Inför shl 18/19
Judas11: När du besöker Köpsjös arena nästa gång... Ta en titt i taket och berätta vad du ser ;-)
+ 6
Sv: Inför shl 18/19
Judas11: SHL handlar inte om kvalité. Det handlar om historia, tradition och rivalitet. Växjö är iår enligt mig överlägset bäst men de tre sakerna kommer ta några år för er att bygga upp. Jag skiter i kvalitén på ligan om jag ska vara ärlig. Ser mycket hellre Björklöven,Leksand,Modo,SSK och AIK än er i SHL men det är min ståndpunkt det.
+ 15
Sv: Inför shl 18/19
Judas11: Har du inga egna lekkamrater att leka med?
Nej, just det, glömde för en sekund att Växjö inte har någon budget över att köpa en skara fans till sitt låtsaslag (bra sådant förvisso).
Nej, just det, glömde för en sekund att Växjö inte har någon budget över att köpa en skara fans till sitt låtsaslag (bra sådant förvisso).
+ 5
Detta årets Växköp, guld årens SAIK, Frölunda för 2 säsonger sedan....osv. Vilken liga det hade varit, bäst efter NHL