Inlägg: 1892111
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Semic: Hej och välkommen till HS.
Jag tror knappast att Bz är nöjd heller. Förhoppningsvis så har han tagit lärdom av den gångna säsongens floppar till värvningar. Men några trilla av stolen förvärv tror jag inte på. Mycket hänger ju på hur det blir med Clark och Palushaj
Jag tror knappast att Bz är nöjd heller. Förhoppningsvis så har han tagit lärdom av den gångna säsongens floppar till värvningar. Men några trilla av stolen förvärv tror jag inte på. Mycket hänger ju på hur det blir med Clark och Palushaj
Sv: Silly season 18/19
Semic: Hej Semic=) Hoppas du har rätt känsla?
Vad tror du kan komma in? Rensfelth tror jag
Vad tror du kan komma in? Rensfelth tror jag
Sv: Silly season 18/19
"Vi får absolut inte 45 miljoner från TV-avtalet, det stämmer inte. Jag får en marginell ökning kontra fjolårets spelarbudget."
Det där kändes ju lite sisådär...
Det där kändes ju lite sisådär...
Följer chatten med Bengtzén och jag har, som alla andra, varit missnöjd med hur föregående säsong gick samt "övertron" på lagbygget. Men måste säga att jag får en lite halv mysig känsla i kroppen när man ser Bengtzéns svar. Känns som han kan ha några ess upp i rockärmen som kommer få en att trilla av stolen!