Inlägg: 1892115
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
{8482}: Jag har en känsla av att Scott kan komma smygandes i vassen, så att (som folk har spekulerat i) Jensen blir vår tredje-center.
Tänker främst tillbaka på det han sa när han lämnade sist att just Brynäs är den enda klubben för honom i Sverige (Givetvis är det ingen garanti för att han hamnar här eller ens i Sverige) . Rensfeldt vore också en toppenvärvning :)
Tänker främst tillbaka på det han sa när han lämnade sist att just Brynäs är den enda klubben för honom i Sverige (Givetvis är det ingen garanti för att han hamnar här eller ens i Sverige) . Rensfeldt vore också en toppenvärvning :)
+ 2
Vad tror du kan komma in? Rensfelth tror jag