Inlägg: 1892742
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Skrubben: Är man en hockeylegionär så lockar nog pengarna mer än klubbmärket :)
+ 1
Sv: Silly season 18/19
Skrubben: Jag läste det som att OM han stannar i sverige så är det 50/50 mellan Brynäs och andra SHLklubbar :) Frågan är ju ställd så., "om Palushaj spelar i SHL"
Sv: Silly season 18/19
nu tänker jag tjata om Kozun igen, men förlorar vi klar en kort ettrig jävel (läs Kevin Clark) så kan vi väll ta in en kort ettrig jävel som ersättare (Brandon Kozun). Kozun är nog bara en våt dröm som kanske inte är lika som jag tyckte han var i Manchester Monarchs 2012-13. men med tanke på poängen i KHL är han nog jävligt bra och samtidigt jävligt dyr.

Givetvis är ryktet om Djurgården bullshit. Det handlar om Brynäs eller KHL/NLA och jag tror det blir svårt för honom att motstå cashen utomlands.