Inlägg: 1892782
Sv: Silly season 18/19
Skrubben: Är man en hockeylegionär så lockar nog pengarna mer än klubbmärket :)
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Leonardo: som nästan alla SHL spelare med andra ord. Annars hade spelarna inte flytt till en sämre liga
Sv: Silly season 18/19
Leonardo: Ja, om Palushaj bara hade valt klubb utifrån vart hans polare spelar, så hade han väl spelat med sina barndomskompisar i USA istället för SHL...
+ 1