Inlägg: 1896174
Sv: Silly season 18/19
Peja: Med tanke på att JE ville till Brynäs när han kom tillbaka från KHL på grund av att han precis byggt hus i Hedesunda så känns det väldigt konstigt om han skulle krita på för Timrå. Speciellt om nu Brynäs vill ha honom.
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
{6984}: JE's funderingar går säkert såhär:
"Hmm..Timrå vs Brynäs,vilka backar vill jag ha framför mig...låt mig se nu..Brynäs har Bertilsson, Gunderson, Andersén,Boqvist, Lundgren,Kilström, Ersson,Larsson och Timrå har Hardegård, Larsson, Kinnvall, Söderberg, Drugge, Carlson samt X och Y.
Kan luta åt Timrå om lönen kan knytas till antal skott som jag får på mig iofs..."
"Hmm..Timrå vs Brynäs,vilka backar vill jag ha framför mig...låt mig se nu..Brynäs har Bertilsson, Gunderson, Andersén,Boqvist, Lundgren,Kilström, Ersson,Larsson och Timrå har Hardegård, Larsson, Kinnvall, Söderberg, Drugge, Carlson samt X och Y.
Kan luta åt Timrå om lönen kan knytas till antal skott som jag får på mig iofs..."
+ 2
Sv: Silly season 18/19
{6984}: O m nu Brynäs verkligen vill det, varför kommer inget beslut då? Går inte Bengtzén all in med Jocke? Eller är inte Jocke odelat positiv till Brynäs?
Sv: Silly season 18/19
{6984}: Många målvaktsnamn som cirkulerar . Känslan är att det rinner ut i sanden å det slutar med en andramålis åt DR