Inlägg: 1896182
Sv: Silly season 18/19
{6984}: Många målvaktsnamn som cirkulerar . Känslan är att det rinner ut i sanden å det slutar med en andramålis åt DR
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Jan Grismöbel: Vet inte riktigt hur du får en känslan? Tycker alla uttalanden kring värvningar, strategier ("bygga bakifrån") osv. tyder på raka motsatsen. Silly season tar inte slut i april.
+ 6