Inlägg: 1896187
Sv: Silly season 18/19
Jan Grismöbel: Vet inte riktigt hur du får en känslan? Tycker alla uttalanden kring värvningar, strategier ("bygga bakifrån") osv. tyder på raka motsatsen. Silly season tar inte slut i april.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
dAVydov: Läste i en FB grupp att Rautio flyttade ur sin lägenhet idag.
Ska han flytta till en annan?
Eller från Gävle?
Vad vet ni?
Ska han flytta till en annan?
Eller från Gävle?
Vad vet ni?