Inlägg: 1896315
Sv: Silly season 18/19
{8482}: Om Simon blir kvar skulle jag vilja ha Boqvist ihop med Andersén....
+ 5
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Leonardo: Jag tänker ungefär så här.
Med Bertil:
Bertilsson-Gunderson
Andersén-Boqvist
Lundgren-Kilström
Ersson-Larsson
Utan Bertil:
Andersén-Gunderson
Kilström-Boqvist
Lundgren-Ersson/Larsson
Ser rätt okej ut även om Bertil drar till KHL måste jag säga :)
Med Bertil:
Bertilsson-Gunderson
Andersén-Boqvist
Lundgren-Kilström
Ersson-Larsson
Utan Bertil:
Andersén-Gunderson
Kilström-Boqvist
Lundgren-Ersson/Larsson
Ser rätt okej ut även om Bertil drar till KHL måste jag säga :)
+ 6