Inlägg: 1896332
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Skrubben: Ja, backsidan kommer inte att bli något problem den här säsongen, troligtvis. Men det känns viktigt att säkra upp Boqvist. Man kan inte odla fram en sån talang i föreningen och inte ta tillvara på honom i a-laget. Han har brorsan där redan och om bara Brynäs vill satsa på honom vore det en no brainer.
Frågan är bara vad BZ gett AB för indikationer?
värvningarna hittills är bra, men det är ju inga ungtuppar direkt som kommit in om man ska ge någon kritik.
Frågan är bara vad BZ gett AB för indikationer?
värvningarna hittills är bra, men det är ju inga ungtuppar direkt som kommit in om man ska ge någon kritik.
Med Bertil:
Bertilsson-Gunderson
Andersén-Boqvist
Lundgren-Kilström
Ersson-Larsson
Utan Bertil:
Andersén-Gunderson
Kilström-Boqvist
Lundgren-Ersson/Larsson
Ser rätt okej ut även om Bertil drar till KHL måste jag säga :)