Inlägg: 1896335
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Ove Myling: Som jag skrivit förut.
Så jävla dum är inte Bz att han inte har sagt att han vill spela honom.
Men sen måste han ju visa att han ska va med.
Man måste förtjäna sin plats.
Det är ju oxå knepigt med tanke på HL: s säsong.
Men HL kommer inte att spela i NHL.
Så det är mer en investering för framtiden.
AB spelar i Brynäs max, max två år till.
Därav mitt krav om prestation på AB.
Så jävla dum är inte Bz att han inte har sagt att han vill spela honom.
Men sen måste han ju visa att han ska va med.
Man måste förtjäna sin plats.
Det är ju oxå knepigt med tanke på HL: s säsong.
Men HL kommer inte att spela i NHL.
Så det är mer en investering för framtiden.
AB spelar i Brynäs max, max två år till.
Därav mitt krav om prestation på AB.
Frågan är bara vad BZ gett AB för indikationer?
värvningarna hittills är bra, men det är ju inga ungtuppar direkt som kommit in om man ska ge någon kritik.