Inlägg: 1896479
Sv: Silly season 18/19
{2064}: Trevliga nyheter! Mitt största JE-minne är så klart första målet han släppte in i match 6, 2012. Hoppas han kan fortsätta bidra till såna minnen, fast på andra sidan planen :)
+ 4
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
dAVydov: Tror också det blir bra med Joakim E i målet.
Frågan är dock vem dom blir huvudcoach, hoppas på Wallson.
Frågan är dock vem dom blir huvudcoach, hoppas på Wallson.
+ 6