Inlägg: 1896490
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Bisset: Fan man var alltid lite nervös när Jocke stod. Fladdrig men gjorde många fantastiska räddningar också. Adam var klasser bättre men det var han iofs ämfört med de flesta målvakter denna säsong.
Bra ålder och ändå en bra målvakt på SHL-nivå. Nu har ni två målvakter som håller ungefär samma nivå. Vem tar förstaspaden när det väl gäller?
Bra ålder och ändå en bra målvakt på SHL-nivå. Nu har ni två målvakter som håller ungefär samma nivå. Vem tar förstaspaden när det väl gäller?
Frågan är dock vem dom blir huvudcoach, hoppas på Wallson.