Inlägg: 1896495
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
majk: Och Adam var klasser sämre förra säsongen....det svänger fort i hockey!
+ 5
Sv: Silly season 18/19
majk: det är grejen. Dom får tävla om det! 2 kännbara målvakter som måste tävla varje dag för att behålla spaden är bland det bästa man kan ha tycker jag.
+ 1
Sv: Silly season 18/19
majk: Den som spelat bäst och förtjänar det. Förhoppningsvis är målvaktshattandet över.
Bra ålder och ändå en bra målvakt på SHL-nivå. Nu har ni två målvakter som håller ungefär samma nivå. Vem tar förstaspaden när det väl gäller?