Inlägg: 1897898
Sv: Silly season 18/19
Vuollerim: Av de båda ser jag hellre Sjödda som HC så arbetsfördelningen är jag nöjd med. MS får vara mysfarbror som får alla att må bra.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Konstigt att det bara står kontraktstid på Sjödda? Och varför förlänger man Sjöddas avtal med ett år till?
Aja, det hade kunnat vara sämre...
Aja, det hade kunnat vara sämre...
+ 2