Inlägg: 1899816
Sv: Silly season 18/19
Zzz: Jag blir fan deprimerad när jag går igenom vår forwardsida... Det räcker inte med en spets till, behövs minst två.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Bratwursten : Ser onekligen tunt och fattigt ut på forwardsidan! Vilken otroligt vacker tröja han får spela i nästa säsong!😂🤣😂finns inga pengar i världen som skulle kunna få mig att dra på en sån ful tröja 😠😝
+ 2
Sv: Silly season 18/19
Bratwursten : Håller med.
I övrigt kan man utläsa på Twitter att Palushaj är religiös. Var det inte Derek Ryan som gick till Örebro till stora skäl av den anledningen?
I övrigt kan man utläsa på Twitter att Palushaj är religiös. Var det inte Derek Ryan som gick till Örebro till stora skäl av den anledningen?