Inlägg: 1899818
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Brynäsgubbe: Då borde han spela i HV. Där nere är alla helt fanatiska.
Skulle inte förvåna mig om han dubblar sin lön jämfört med i år. Ett riktigt monsterbud MÅSTE ligga bakom detta. Det är ju Örebro för fan.
Skulle inte förvåna mig om han dubblar sin lön jämfört med i år. Ett riktigt monsterbud MÅSTE ligga bakom detta. Det är ju Örebro för fan.
+ 2
Sv: Silly season 18/19
Brynäsgubbe: kan man? Har jag inte märkt något av. Däremot älskar han arkitektur och kyrkor i synnerhet.
I övrigt kan man utläsa på Twitter att Palushaj är religiös. Var det inte Derek Ryan som gick till Örebro till stora skäl av den anledningen?