Inlägg: 1900325
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Jag har haft en väldigt go känsla inför säsongen. Så bad en Leksands polare mig att skriva ner våra kedjor.
Fick fram följande:
NY-Kellman-Danielsson
Boqvist-Jensen-Rohdin
Bjurström-Blomqvist-Mannber
Alcen-Granström-Nilsson
Allvarligt talat så är ju detta när jag skriver ner det helt värdelös uppsättning. Vi kan aldrig ha haft såhär dåliga forwards genom tiderna?
Fick fram följande:
NY-Kellman-Danielsson
Boqvist-Jensen-Rohdin
Bjurström-Blomqvist-Mannber
Alcen-Granström-Nilsson
Allvarligt talat så är ju detta när jag skriver ner det helt värdelös uppsättning. Vi kan aldrig ha haft såhär dåliga forwards genom tiderna?
+ 5