Inlägg: 1900330
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
{8356}: Inför säsongerna 13/14 och 14/15 såg det också riktigt kasst ut. Men 13/14 tog vissa spelare väldigt stora kliv som man inte kunde förutse innan säsongen. Vi får hoppas på något liknande den kommande säsongen. Bjurström är en spelare jag tror stenhårt på.
+ 3
Sv: Silly season 18/19
{8356}: 04/05 hade vi en spelare över 24 poäng, har svårt att tänka mig denna uppsättning vara svagare än så.
Sv: Silly season 18/19
{8356}: i och med att Bengtzen tog in Forslund som näst sista forward så ser det kasst ut. Hade vi istället tagit in en spetsspelare där så hade läget varit annorlunda.
+ 1
Fick fram följande:
NY-Kellman-Danielsson
Boqvist-Jensen-Rohdin
Bjurström-Blomqvist-Mannber
Alcen-Granström-Nilsson
Allvarligt talat så är ju detta när jag skriver ner det helt värdelös uppsättning. Vi kan aldrig ha haft såhär dåliga forwards genom tiderna?