Inlägg: 1900332
Sv: Silly season 18/19
{8356}: i och med att Bengtzen tog in Forslund som näst sista forward så ser det kasst ut. Hade vi istället tagit in en spetsspelare där så hade läget varit annorlunda.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Chris11: i och med att Bengtzen tog in Forslund
Forslund ihop med Mannberg i BP kommer förstöra många PP för motståndarna. Ett par SH mål lär det bli från dom också ifall dom sätts ihop. Döm inte ut Forslund ännu.
Forslund ihop med Mannberg i BP kommer förstöra många PP för motståndarna. Ett par SH mål lär det bli från dom också ifall dom sätts ihop. Döm inte ut Forslund ännu.