Inlägg: 1906852
Sv: A proposito de nada
Metalman: Nog för att vissa tar i lite väl så är det härligt att se diskussioner om Brynäs på forumet :)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svårt det där med junisarna, men BZ har väl inte släppt iväg nån som gjort nåt större avtryck i någon annan SHL-klubb än sålänge? Så vi har väl inte missat nåt guldkorn iallafall. Sen kan jag hålla med om att vi inte ska värva spelare för en plats som likaväl kan användas att slussa in egna junisar.