Inlägg: 1922741
Sv: A proposito de nada
Vuollerim: Tråkigt att Sunkan väljer Forslund före Solem. Samuel gjorde en bättre match än Emil sist.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har sagt de förut å säger de igen Forslund bidrar inte med ett skvatt i de här laget
+ 1
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Jag såg inte Westfält eller Solem på träningen så man vet ju inte säkert hur det blir i morgon. Solem var bra så det hade varit kul om han fick följa upp den matchen..
+ 1