Inlägg: 1923907
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Dacke har lika mycket erfarenhet som sportchef som jag har. Han kanske saknar förmågan att ro affären i hamn, vad vet jag. ”Det måste vara rätt spelare för oss” låter iaf riktigt bra utåt. Frågan är om det finns så många säkra kort i AHL? Hur många har inte misslyckats i SHL därifrån? Rödin känns som ett riktigt säkert kort för oss. Vi får vänta på honom.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Huge: Nej de har rättat till fel som de själva skapat och som du med ditt liv försvarat ända tills de gjorde de förändringar som "gnällkäringarna" långt tidigare påpekat.
+ 17
Du får gärna tycka och tro att det är bättre att otåliga och gnälliga fans med noll insyn i värvningsarbetet får bestämma när det ska värvas, istf att Dackell och övriga ansvariga tycker att det är dags att slå till om tillfälle bjuds.
Och du: visst måste det vara så att Brynäs har gjort förändringar bara för att gnällkärringarna härinne har krävt såna?
Ja, så måste det förstås vara...