Inlägg: 1927197
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry: Var väl isf Melin som blev misstaget, inte Sjödda och Janne. Dom gjorde trots allt ett Ok jobb när dom lite överraskande (säkert för dom själva) fick uppdraget.
Sen trodde jag ju själv länge att man hade värvat Sunkan som HC, med Sjödda och Janne som assisterande vilket kändes intressant och med tanke på Sunkans klart bättre meriter och att han kom utifrån med nya ögon sas.
Efter Janne/Sjöddas ändå Ok resultat förra året så kan jag ändå till stor del förstå att man ville ge ”ikonerna” nytt förtroende den här säsongen med
Sunkan som backcoachbackup(!).
Sen trodde jag ju själv länge att man hade värvat Sunkan som HC, med Sjödda och Janne som assisterande vilket kändes intressant och med tanke på Sunkans klart bättre meriter och att han kom utifrån med nya ögon sas.
Efter Janne/Sjöddas ändå Ok resultat förra året så kan jag ändå till stor del förstå att man ville ge ”ikonerna” nytt förtroende den här säsongen med
Sunkan som backcoachbackup(!).
De skulle nämligen aldrig fått uppdraget från början... Ingen av dem är coachmaterial på den här nivån... Misstag Bengtzén...