Inlägg: 1929307
Sv: A proposito de nada
bradberry: En stabil och i slutändan enkel och rättvis seger. Syns att vi är klassen bättre än bottenlagen i år.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Det trodde jag aldrig att vi skulle få uppleva. Men så välförjänt för en av lagets slitvargar. Grattis Mannberg och må du få lite bättre skottsjälvförtroende nu. :)
+ 18
Sv: A proposito de nada
Kung Mannberg!
En väldigt frustrerande match i 50 minuter, alldeles för jämnt för min smak. Skönt dock att inte behöva ha hjärtat i halsgropen in i det sista. HV och Skellefteå torska så kvällen är fulländad!
Skål! 🍺🍺🍺
En väldigt frustrerande match i 50 minuter, alldeles för jämnt för min smak. Skönt dock att inte behöva ha hjärtat i halsgropen in i det sista. HV och Skellefteå torska så kvällen är fulländad!
Skål! 🍺🍺🍺
+ 6