Inlägg: 1929330
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: de två första perioderna var inte bra. Defensivt helt okej och vi skapar några lägen, men spelet var svagt.
Sista perioden är dock väldigt bra. Och 3 pinnar och 3 mål för Mannberg är för mig en bra lördag!
Plus att vi ligger före SAIK i tabellen!
Och Palushaj förlorade igen!!!
Sista perioden är dock väldigt bra. Och 3 pinnar och 3 mål för Mannberg är för mig en bra lördag!
Plus att vi ligger före SAIK i tabellen!
Och Palushaj förlorade igen!!!
+ 3
En väldigt frustrerande match i 50 minuter, alldeles för jämnt för min smak. Skönt dock att inte behöva ha hjärtat i halsgropen in i det sista. HV och Skellefteå torska så kvällen är fulländad!
Skål! 🍺🍺🍺