Inlägg: 1929390
Sv: A proposito de nada
Tycker att vi spelar alldeles för passivt i boxplay, varenda lag som vi spelar mot så får backarna glida in i skottsektorn och bara mata på alldeles för lätt.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/3j8jPP/han-ar-ett-virus-i-omkladningsrummet - Snacka om pinsamt uttalande. Helt rätt av Alcén att inte besvara det där skitsnacket. Skämskudde på Svedberg.
+ 10